torsdag 29 december 2011

They don't like my boney body, they don't like my dirty hair

Om 9 dagar flyttar jag till Österrike. För att förbereda mig har jag här hemma gått och övat upp min tyska (läs: pratat något slags hybridspråk som egentligen är en blandning av svenska, skoltyska och en stor gnutta hollywoodtyskabrytning)


Det här inlägget ska handla om band! I början av veckan fick jag en sen julklapp på posten i form av Wild Beasts nyaste album. Det var så sjukt bra att jag behöver dela med mig lite. Bandet har två sångare (jag älskar band som har två sångare) som båda har himmelskt vackra röster. Men allra ALLRA vackrast av de två sjunger nog Tom Fleming (i en pälsmössa nedan). Han har kanske den sexigaste och mest underbara rösten jag någonsin har hört.
Därför är dagens låt: Reach a Bit Further - Wild Beasts


Haha, nyss gick jag igenom min bildmapp märkt Musik. Där hittade jag den här fabulösa bilden;
Av ingen anledning överhuvudtaget bjuder jag därför på dagens låt #2: Machines - Biffy Clyro

2 kommentarer:

lisa sa...

vad duktig du har vart på att blogga på¨sistone! det är bra!

wooo musik!

Johannapanna sa...

Haha, visst har jag? Det här är min blogg nu.