måndag 5 juli 2010

Monsters get created every day

Igår kom vi hem från Peace & Love! Det var väldigt underbart. Det var jättefint väder (om än inte för varmt) och vi hade det toppen.

Vi såg: (halva) Lasse Lindh, Julian Casablancas, Mika, (halva) Thomas Di Leva, Vampire Weekend, The Kooks, (halva) Them Crooked Vultures, Biffy Clyro, (halva) The Cribs, Kent, Kings of Konvenience, Lily Allen, Danko Jones, The Hives, The Ark, Tutankamon, Little Dragon, Johnossi, Mando Diao, Shout Out Louds (Elin såg John Fogerty), Mew.

En gång började det regna och vi gömde oss under ett picknickbord.

Jag är väldigt förskyld idag. Jag skyller på festivalen fast egentligen känns det som om jag har varit småsnorig länge nu, och den bara bröt ut ordentligt just igår. Jag hoppas det går över till på söndag, då jag drar till Tyskland.

I och med att fotbolls VM pågår och Eclipse går på bio, ett citat:
Twilight is like soccer. They run around for 2 hours, nobody scores, and billions of fans insist you just don't understand.
Elin och jag ska på Eclipse idag! Och jag kommer att vara i Berlin när Vm-finalen sker, så om Tyskland går till final blir det nog rättså galet.

Inga kommentarer: