måndag 27 december 2010

This is taking a restless, messed up heart and having you clear it.

God jul på alla i efterskott!

Nu är det allt lite min blogg också! :)

Igår spenderade jag, Johanna och Lisa kvällen med att se den nya Narnia-filmen på bio (i 3D!). Den var väldigt bra, trots att den var ganska annorlunda från boken. Den var hursomhelst mycket bättre än tvåan. Dock måste jag säga att 3D:n i Eskilstuna är mycket mer illamåendeframkallande än 3D:n i Stockholm. Det var lite tråkigt, men 3D är ju faktiskt coolt oavsett illamående eller ej.

Johanna överaskade mig och Lisa igår med en julklapp innehållandes massor av fina örhängen. Jag har ett par utav dem på mig nu, ett par ugglor. Ugglorna var de finaste då de gnistrade så magnifikt.

För de mesta har jag ägnat lovet till att äta choklad och dricka te, men då jag även har spelat mycket wii (med balance board!) så kanske det jämnar ut sig. Jag måste säga att jag har blivit otroligt skillad på att åka skidor, fast ibland är jag så inne i spelet att jag ramlar av brädan. Det är mindre kul.

Nu funderar jag på att försöka förbättra mina wii-kunskaper inom andra spel än skidåkning, men jag är inte säker på att jag orkar resa på mig från soffan. Jag kanske struntar i wii och ägnar kvällen åt att klippa ur fina saker ur fina tidningar, men hursom kommer det att inkludera te och choklad.

Inga kommentarer: