onsdag 22 december 2010

Tranquil as a forest, but I'm fire within

Den här låten har jag haft på hjärnan i flera dagar nu:


Jag vet inte hur många gånger jag såg Mulan när jag var yngre. Filmen kom ut när jag var 6 år, så den är en liten del av min barndom. Och den här sången är fabulös. MEN varför har han aldrig tröja på dig? Jag vet inte riktigt hur jag ska känna för det.

Idag åkte jag pulka med Elin och Ida. Det var jätteroligt, fast man frös nästan kalsingarna av sig. Det var säkert -23 grader. Sverige, jag älskar dig men ibland är du för kall. Det är inte riktigt kul.

Nu ska jag baka julgodis! Önska mig lycka till!

3 kommentarer:

lisa sa...

Åh, vi måste titta på Mulan nån gång! ... Är inte låtarna översatta i denna film?

Agnes sa...

Jo de är översatta! Och båda versionerna är bra. Iaf av den här låten. Den här låten är verkligen fabulös.

Elin sa...

Ah, jag har aldrig sett Mulan! :(