torsdag 21 april 2011

Are we an item, girl quit playing

God dag! Det är påsklov! Jag har fyllt 19. Här är några bilder från mitt födelsedagskalas:

Elin gjorde korthus:


Här är mina presenter:

Trosor (haha), strumpor med rosetter, en mystisk magisk boll att fråga frågor, och en scrapbook som är halvfylld med vackra bilder på oss fyra.

Vi har också funderat mer på namn till en ny blogg! Dö inte av upphetsning nu men... är fortfarande ett starkt alternativ, men här är några till:
  • Typ en brottningsmatch
  • Heta hattar
  • Ankbloggen
  • Virkade mustascher
  • Virkade vanor
  • Helvetesjävlaskit
  • Typ en getfest
Nu ska jag hem till Elin och titta på Pushing Daisies! Adjö!

5 kommentarer:

Hitler Homofobi sa...

Defekta Hermelinslip!

Agnes sa...

Dö inte, brottningsmatchen och getfesten är bäst :D

Agnes sa...

Ankbloggen är inte heller så dumt faktiskt.

Agnes sa...

Varför går bara bild nr 2 och 4 att förstora? :p Älskar mystiska johanna i bakgrunden xD

lisa sa...

Jag märkte ocksåt det, och jag har ingen aning! Ibland blir de bara så :S

Om Ankbloggen är för mycket Anki kanske man kan heta andbloggen istället? Fast det klingar inte riktigt lika bra.

Om vi ska vara kvar på blogspot så finns förresten ankbloggen redan: http://ankbloggen.blogspot.com/