söndag 3 april 2011

Jag hatar titlar :)

Hej bloggen!

Det är snart studenten. ASNICE, om jag får uttrycka mig så. Längtar efter att återuppta mitt liv. Vilket jag får göra redan den 19:e maj.

Vilken bok ska jag läsa först? Vilken låt ska jag spela först?
Jag saknar min fiol. Snart så.

Mitt liv är i en bubbla nu. Jag är så gott som isolerad från omvärlden förutom några timmar varje helg. Jag har inte ens någon koll på vad min familj håller på med eller var de håller hus... Men snart så!

Min historiaklass aprilfoolade läraren i fredags. Det var otroligt lyckat och den bästa lektionen på mycket länge. Någon mer som var med om något bra aprilskämt?

Jag sitter här med mitt livs första märkbara baksmälla. Känner mig som en äkta tonåring.

På fredag är det The Ark! Det ska bli trevligt :)

På fredag är det Ark, sen är det Lisas födelsedag, sen är det examen och sen är det Barcelona och sen är det studenten. Och sen livet. Eller nåt. Längtar till sommarnätter och picknick.

Lisa, jag lovar att du har några strumpor med tryckta rosetter på! :O Svarta med ljusgrå/vita rosetter...

7 kommentarer:

Johanna sa...

Jag är rädd för studenten. VAD HÄNDER SEN?!

Hur lurade ni läraren?

Agnes sa...

Jag kommer säkert att bli livrädd för "VAD HÄNDER SEN" så snart jag återhämtat mig efter exams, vilket är min största rädsla just nu :)

Vi fick henne att prata på i typ tjugo minuter om hur Hitler's failure to become an artist influenced his policies up to 1939 xD

Hon t.o.m. köpte att det var hon själv som gett oss frågan, haha.

lisa sa...

öh va. Ska det föreställa ett aprilskämt? >:?

Agnes sa...

Ja, och det var epic! :D

lisa sa...

Jga har inga sånna strumpor!!! Jag frågade mamma, och hon kunde inte heller minnas några! Det måste ha varit jättelängesen isf!!!

Jag har ett par svarta med vita katt-harar på! Det är typ mina ända mönstrade.

Agnes sa...

Hahaha, det kanske var jättelängesen, det är mycket möjligt. Eller så hallucinerar jag!

Katt-harar.

Lisa Moberg sa...

De är katter men om man tittar på dem upp och ner ser de ut som harar! :D