söndag 28 augusti 2011

It seems that I fell out of luck into the outstretched arms of fuck up

Jag hade en läskig dröm häromdagen där jag var Harry Potter och ett varulvsmonster var löst på Hogwarts. Jag tänker bespara er detaljerna, men här är två udda saker som hände:

1. Jag visste att varulvsmonstret var på skolan för att det luktade blod om morötterna.

2. Jag bevisade för alla andra att varulvsmonstret var på skolan genom att visa att jag blödde ur arslet. Yep, jag stack ner papper i brallan, som sedan kom upp blodigt, och då trodde alla på mig!

En sak till:
Stiiiiles! Den bästa karaktären från Teen Wolf, som är bättre än alla andra tillsammans och han är bäst. Bäst. Bäst. Han är superrolig och fantastisk en sån typisk Ravenclaw.

Stiles pappa herr sheriff: So you lied to me?
Stiles: That depends on how you define lying.
Herr Sheriff: Well, I define it as not telling the truth, how do you define it?
Stiles: ...reclining your body in a horizontal position...?

Inga kommentarer: