onsdag 31 augusti 2011

Why can't you just love me the same way

Hur grymt var True Blood idag! Åh, vad jag har saknat den serien! Så mycket bättre än det nya House igår, det var lite av en besvikelse faktiskt. Alldeles för mycket House/Cuddy.

Jag gillar att tv-säsongen har kommit igång. Jag tycker till och med om True Talent, fast det kan vara mest på grund av Danny. Han är bedårande! Jag vet inte när han förvandlades från snobbig till helskön, men jag diggar't.

Jag har precis spenderat några timmar med att söka vinterjobb i fjällen. När man söker genom skistar.com måste man svara på ett antal personlighetsfrågor, och vissa av dem var riktigt kluriga! De ser ut såhär:


En annan löd "När något går fel är det mitt fel". Vad är det då dom vill veta? Om jag är förföljd av otur? Om jag har dåligt självförtroende och tror att allt är mitt fel? Om jag står för de misstag jag gör? Grrrr, svårtolkat!

Jag är störtförstjust i den här låten just nu.

Inga kommentarer: