söndag 24 augusti 2008

Att få en djup inblick i universum.

Hej! Vi är hos Agnes och leker. Gustav är bra. Björn menar jag. Björn Gustavsson. Hahaha.

Och på den seriösa sidan är det här alltså det första inlägget i världshistorien på den här nya fina bloggen. Ovanstående flumm gäller Mando Diao.

Detta är alltså våran nya BLOGG! Hurra hurrá! Vi äter sockrig kola och salta pinnar.

Salta pinnar? nähä.

Hello, I love you. Det är en dålig låt. Synd.

Äntligen finns det en blogg att blogga av sig på. Mina inlägg kommer vara mycket intressanta. För mitt liv är så intressant. :D Hehe

Här får man göra som man vill. Förutom för Johanna, hon är en surhög. Dubbelfezsurhög. Men Agnes däremot. Hon vet allting, hon är så duktig! (:

Jag ska snart posta ett avslutsinlägg i PernillaGoesSkating bara så ni vet, så överge den inte riktigt än.

Och överge inte heller den här bloggen på grund av detta otroligt flamsiga första inlägg, jag lovar att det kommer bli bättre framöver. Det blir liksom konstigt när vi ska försöka skriva ett gemensamt inlägg. Så ha tålamod.

.

1 kommentar:

Anonym sa...

woow vackra färger!!