söndag 31 augusti 2008

Sucken

Hejsan, det är jag igen. Igår och i förrgår var det Sommarens sista suck här i Eskilstuna. Det var underbart roligt.

Jag förra året: Meh, festival. Va på stan. Träffa folk. Vara social. Blech, orka.

Jag i år: Muuuusik! Underbarheter! :DD:D


Bäst på fredagen: Svart, Operation Nothing

Bäst på lördagen: Sulonen, The Breeze The Breath

Fast jag såg inte de tidigaste banden. Blev också djupt imponerad av sångaren i Tikkle me, hon hade en underbar röst!

Igår gick även ett hilarious rykte om att ett aik-fan skulle komma och knivhugga emos! Så helt plötsligt hade alla emos stuckit från området. Liksom, hur sprids nått sånt? Ett aik-fan!

I fredags, precis innan vi skulle cykla hem så fick vi ballonger av en kille! Ballonger som han hade snott från mcdonalds, haha.

Ögonblick jag aldrig glömmer: När vi såg David Nogerius mitt i en moshpit. Det var ett sånt otroligt OMG-moment. Vi som bara känner honom som lärare har verkligen svårt att tänka oss honom rocka loss.

Man fick gratis pannkakor där! Vi stod i kön under större delen av Tikkle me, för en pannkaka som Agnes skulle värma händerna på (det var kallt!).

Avslutande var det en mycket trevlig helg. Jag har lite ont i halsen och mycket ont i nacken. Men det gör ingenting!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också lite ont i halsen och MYCKET ont i nacken!!!
HAHA jag kan inte luta huvudet framåt!!
underbar helg <3