torsdag 28 augusti 2008

Bye bye livet

Jag har hemarbete i alla ämnen förutom historia och engelska. Efter första veckan.

Och nu till ett trevligare ämne....

öööhh.

JO! Jag hade min första elfiolslektion idag! Det var jättekul. Och läraren verkar superbra. Och jag kommer lära mig en massa! Och hon ska hjälpa mig att lägga fiolstämmor till låtar som jag tar med mig till henne! :D

Jag och "mitt band" (jag tillåter mig aldrig att skriva det utan situationstecken, jag vet inte riktigt varför) kommer antagligen att hyra replokal på balsta. Fyra timmar varje söndag. :) Thats good news! Fyra härliga timmar.

Jag förstår inte hur jag ska klara det här året! Jag menar, det är tre faktorer som tagit mig så här långt: Handboll, musik, och studiemotivering. Det är en perfekt kombination . Men hur ska det bli nu, när jag inte har tid med alla tre längre? Jag kan inte tänka mig att leva utan nångon av dem! (eller jo, såklart jag kan leva utan att plugga, men man måste tyvärr tänka på framtiden också)PANIK!

Don't panic! Don't panic!

Lustigt. Redan första lektionen med Pauline jämförde jag och Astrid henne med Bergström. Hon är lite samma typ. En Bergström fast hårdare. Och idag sa hon med eftertryck: "Don't panic". Precis med samma tonfall som Bergström. Och eftersom två lärare som jag har stort förtroende för har gett mig samma råd ska jag försöka följa det så gott jag kan .

Sucken imorgon!! :D

Dagens låt: Can't be Saved
....................- Senses Fail

.

1 kommentar:

Anonym sa...

ooooh balsta replokal! fett coolt!

och stackars dej som har så mycket läxor :(