fredag 1 oktober 2010

Oh dear, her infidelity just spilled all over the floor.

Idag hade jag planerat att skriva klart en labbrapport och skicka in den. Men jag skrev bara två meningar. Och nu är den 16 minuter sen. Jag vet inte om jag orkar skriva klart den innan jag somnar.

Vi tog skolfoto idag! SPEX! Jag och Johanna var gamla tanter. Nu kommer det ta jättelång tid tills skolkatalogen kommer, det är synd. Och Johanna fyllde 18 år igår! Hon fick visst inget blogginlägg. Vi ska fira henne på söndag, skojsit.

Så här känner jag ibland ungefär: (fast du får nog klicka på'n så att den blir läsbar)
Förvirrad, men eh; jag har ingenting emot det.

God Natt!

5 kommentarer:

julia sa...

Mattias sa nog bara det här till mig och Ida (eftersom han egentligen ville att alla skulle skicka in rapporten i fredags) men deadline är på måndag! Det står på schoolsoft också :)

lisa sa...

nej men oj, vilken glad överraskning! Då är den inte sen då! :D

julia sa...

Nepp! :)

Ah, det var också fint! Men jag började kolla på idol i fredags så jag har inte så bra koll på vem som är vem, men var Daniel med i fredags?

julia sa...

Jag kollade, han sjöng superfint! Fast tyckte han var lite tråkig i fredags, det var nog därför jag inte kom ihåg honom :P

Elin sa...

Jag tyckte inte heller att Daniel var så bra i fredags, men Olle var jättejättebra! Han är min favorit! :)