torsdag 14 oktober 2010

where the hell is my insatiable whore?

Torrporr?

För några dagar sedan tog min mamma fram min vinterjacka och hängde den i mitt rum. Nu hänger den där och hotar med vinter. Är det verkligen dags för vinterjackor än? Skillnaden mellan sommar och vinterjackor är att vinterjackor kan man stänga. Sommarjackor blir alltid konstiga om man stänger dem.


Jag hittade den helt random häromdagen när jag letade efter vart Nathan Bond, sångaren från Band Marino, tagit vägen. Jag klickade in på deras toppvänner på myspace och så fick jag höra den där låten. Den fastnade. Men jag vet fortfarande inte vad Nathan Bond sysslar med.

Idag målade Elin en röd slinga i mitt hår med en tuschpenna. Jag ser ut som en femåring som just varit hos frisören. Min mamma tyckte den var fin.

Varför har inte alla Tumblr? Jag ällllskar tumblr. Om twitter är för lata bloggare så är tumblr ännu latare, 87% är bara bilder.

5 kommentarer:

julia sa...

Förstår att du tycker det ;) Men det är nog sant också!

Jag kan inte tala för alla, men min anledning till att inte ha tumblr är att jag inte har hört talas om det förrän nu. Borde jag ha gjort det?

lisa sa...

åh, jag vet inte hur pass välkänt det har blivit. Men du skulle passa jättebra på tumblr, dina blogginlägg är alltid korta och/eller video/bild-fyllda!

Astrid sa...

Hallå! Jag saknar er skitmycket!! Vi borde träffas någon dag på höstlovet tycker jag!

lisa sa...

Astrid, hej på dig!! Ja, det var ett tag sen! Vi är i Berlin Söndag-Onsdag, men efter det vore det jätteroligt att träffas tycker jag!

Johanna sa...

Åh vad kul med reunion! Det är ju säkert ett år sedan vi sågs! Jag är totalpå, Astrid.