onsdag 2 mars 2011

Eller vad de gjorde...

Jag måste bara få dela med mig lite av lite ilska. Den sortens ilska som passar perfekt på den här ytterst anti-homofobiska bloggen.

En för mig okänd mamma skrev detta på min morbrors logg på facebook:

"Hoppas att de inte visar Brokeback Mountain på tv i helgen (har du sett den?). Jag såg den förra gången Markus var med en kill-kompis i Svenstorp och fiskade, jagade eller vad de gjorde..."

Usch vad jag blir ARG och jag skulle vilja skriva en arg kommentar, men det kan jag ju inte göra.


För att avlsuta på en happier note så fick min grupp nästan högsta betyget ever på vår ToK-presentation. Vi fick 16/20 av ena läraren men har chans till 17 beroende på den andra lärarens omdöme. 17 är det högsta någon någonsin fått på Eskil. Vi är awesome.

6 kommentarer:

Lisa Moberg sa...

Nä, vad drygt. Hoppas din morbror säger nått!

Grattis! Vad coolt!

Varför skrev du så litet?

Agnes sa...

Haha, ingen aning, jag ändrade ingenting det bara blev sådär litet.

Jag tror inte att han säger nåt bra, för han är macho. Om han säger nåt alls, han är inte inne så ofta.

Johanna sa...

Bah, jag hatar att sådana små kommentarer dyker upp HELA TIDEN. Det gör mig arg att ingen tänker efter innan de pratar (eller skriver).

Grattis grattis! Det låter fantastiskt!

Agnes sa...

Jag vet, folk är idioter :(

VI FICK 17!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lisa sa...

WEOOW! NI ÄR HISTORISKA! :D:D

Peter sa...

Agnes, du glömde att nämna att Kevin kommer att använda vår presentation som förebild för de andra klasserna :D