söndag 15 augusti 2010

Hagrid är rolig att krama

'Sup puppies!

I torsdags var vi och såg Harry and the Potters! Det var rätt så magiskt och underbart och dom var asbra. Vi käkade Jelly beans i kön och sen köpte jag en t-shirt.

Igår var jag på fest med mina arbetskamrater. Vi försökte spela brännboll men det blev för varmt och dessutom gick bollen sönder. Den delades nästan i två! Men sen vann mitt lag i Kubb! Wooo! Det var inte min förstjänst, jag är sorgligt dålig på kubb.

Min arbetskamrat Rikard hade med sig en klump vänner som sedan hade en liten eldshow (coolt!).

Jag vill jättegärna se Where The Wild Things Are.

Jag råkade slå omkull min guld-Buddha och han tappade en arm. :(

Ps.

1 kommentar:

Elin sa...

åh, where the wild things are! Det verkar vara en mysig film, let's se den!?

stackars katt. x)