lördag 29 januari 2011

Gonna stalk you I'm afraid, wanna be your effing pain

Min dator är trasig! Usch och fy, så onödigt. Jag lånar mammas. Mest för att jag har en Viktig Uppsats att skriva, men den står rätt still just nu...

Mitt konståkningsintresse har blommat upp igen. Det hände i torsdags när jag kände mig lat och slog på tv:n, och EM var på. Wooo! Det är inte lika kul som förra året, för mina favoriter är inte med den här säsongen. Den enda Europén som är kvar är Brian Joubert, men honom gör det nästan ont att titta på. Jag tycker jättemycket om honom, men han åker inte så bra som han kunnat.

Frankrike har 2 platser i VM, och mycket av vilka som får åka beror på deras placering i EM. Just nu ligger 2 fransmän före Joubert, så det ser inte så ljust ut.


Jag har damernas friåkning på nu, men jag vet nästan inte vem någon av de Europeiska damerna är. Det verkar gå bra för svenska Viktoria iaf, hon har chans på medalj!

Jag har börjat läsa Johnny Weir's självbiografi också, vilket säkerligen också är en anledning till att mitt intresse ökar. Den är väldigt intressant.

Live Long and Prosper,
Lisa

ETA: OMG OMG JOUBERT TOG SILVER!!! Och Florent Amodio vann, och han är underbar och bedårande och åkte fantastiskt bra!! JAG ÄR SÅ GLAD. Åh, nu längtar jag till VM i Mars och sedan STOCKHOLM ICE MED ELIN WOOOHOOO.

Inga kommentarer: