söndag 16 januari 2011

Microwave yourself today, save you for a rainy day

God dag! Jag var nyss involverad i mitt första tumblr drama! Ah, människor som anser att de äger bilder och sedan skriver passiv-aggressiva inlägg på sina tumblrar.

Take That's nästa singel kommer vara Kidz, vilket jag är glad över! Det är en BAD-ASS låt, men vem som sjunger är lite av ett mysterium. Det är Mark Owen och sen kan jag inte höra någon annan än Gary Barlow, men massor av folk säger att det är Robbie Williams. Och nu har jag splittrade känslor för att jag VILL att det ska vara Rob, han är min favorit och jag vill se honom och Mark framföra låten. Men fans som så självbelåtet svär på att det är Rob och skryter om deras överlägsna musiköra finner jag mycket irriterande. Jag vill se dem ha fel! Jag vill se mig ha fel! Dilemma!

Dagens låt: Take That - Kidz

Ahah, känslorna jag har för detta manband. Tre inlägg ner säger jag lite nonchalant att jag fascineras av deras storhet men att mamma är största Take That-fanet i familjen. Jao, saker kan förändras snabbt! Jag är svag för popmusik.

Får jag bjuda på en ung Rob med fluffigt håååår?
Photobucket

Inga kommentarer: