måndag 1 februari 2010

The ability to speak does not make you intelligent.

Hallå!

Idag är det första februari! Det betyder att det är tre veckor minus en dag kvar i skolan innan sportlovet! Hurra för det.

Idag har jag ignorerat att jag borde skriva en fysiklabbrapport och istället har jag ägnat mig åt att titta på komediserier såsom How I met your mother och Two and a half men. Jag måste säga att det har varit mycket roligare att titta på tv istället för att ta i tu med skolarbetet. Jag tror att jag ska bli tv-tittare på heltid.

Nuförtiden håller jag på att titta igenom alla Star Wars filmer! Hittils har jag sett Episode 1-3, och jag planerar att se resterande tre filmer de närmsta dagarna. Förhoppningsvis. Jag tycker inte om att titta på den tredje filmen, Anakin påminner mig om Sam (Winchester) under hans mörka period med Ruby. Varför måste alla bra karaktärer som man tycker om ha mörka perioder? Den värsta scenen någonsin bland alla filmer som någonsin existerat måste vara när Anakin dödar alla små Padawans. Jag hatar den scenen, han ser så ond ut (och med tanke på att hand dödar små barn så är han nog även det).

Nu ska jag sova. Godnatt!

4 kommentarer:

Matilda sa...

Men Episod 3 är den bästa. Jag älskar när Anakin blir ond för han ser så OTROLIGT ond ut. Fast det är synd om barnen.
Men i slutet när jag krigar mot Obi-Wan och han ligger och brinner upp, man kan verkligen känna hatet när han spottar ur sig " I HATE YOU"
åååh, ondhet <3

agnez sa...

haha ondhet is the shit!

Matilda sa...

Inte alltid. Inte i Peter Pan ;)

lisa sa...

GODHET FTW! :D