lördag 6 februari 2010

I change shapes just to hide in this place, but I'm still... I'm still an animal

Jag och min syster såg just färdigt Kill Bill-tvålogin. Den är ganska spektakulär. Första gången jag såg filmerna var jag mindre (haha, jag är 17. Vilken hemsk uppfostran det låter som att jag har fått) och vad jag kom ihåg från den var mer eller mindre en tjej som fick huvudtoppen avhuggen.

Idag skickade jag in en labbrapport. En dag för sent. Jag var, av någon outgrundlig anledning, lätt panikslagen innan och kunde inte förmå mig själv att skriva klart den. Det var generande. Men nu är den alltså inskickad. Det käns inte så bra nu.

Imorgon är det STAR WARS MARATON!! Det ska bli trevligt som fan.

Heh-hej, melodifestivalen någon? Det här hände:

Johanna: SALEM! Han är så söt. Som en knapp.
Emma: Hans låt var bäst! Rösta!
Johanna: Det spelar nog ingen roll, tvivlar på att han går vidare. *röstar 3 gånger*
Salem: *Går vidare*
Johanna: Vid Merlins skägg!
Emma: Sa ju det.

Singel-killen var pinsam. "Jaah vettu lite sprit oh alkohol asså, man kanske blir kär höhöh" Inte konstigt att han är singel.

Jag borde inte blogga så här sent. (klockan är 11:45 det är inte sent.) Godnatt på er.

(ursäkta om det finns några O-I förväxlingar i inlägget, mina knappar har hamnat på rymmen)

3 kommentarer:

lisa sa...

MIIKE SNOW ♥

Salem är urgullig! Han va min favvo! (varför trodde du inte att han skulle gå vidare?)

Johanna sa...

Jag trodde att hans låt var för svårsmält, men så var det tydligen inte :p

Emma sa...

Du får mig alltid att låta som en know-it-all i dina inlägg. och du får alltid de roliga referenserna. Jag slutar! :(