lördag 6 februari 2010

Rockkarusellen i Oxelösund

Tack mitt kära älskade band för en grym spelning! :D

Alla band (Euphoric, Sweet Ruby och The ALO Beans) var otroligt bra! Vi var också bra.
Kvällen ägde.

Ljudet är sådär, och bilden är sådär. Dist och skrän tar över sången lite på den här inspelningen. Alltså lät det ännu mer fantastiskt live...


Hahaha, det är så konstigt att se sig själv, men mycket nyttigt. Nu vet vi några saker vi ska göra bättre: Jag ska sluta knycka fjuttigt på min plektrum-handled, vi alla behöver ha mer ögonkontakt och vi behöver röra oss mer och se lite gladare och sötare coolare och rockigare ut genom att sluta se sammanbitna ut. Att man ser sammanbiten ut beror inte nödvändigtvis på att man är sammanbiten, utan oftast att man helt enkelt inte tänker på att ha utstrålning och sånt.

Här finns de övriga tre låtarna vi spelad igår: New Days, Complete Me, The Sharpest Lives

Nästa Rockkarusellen-spelning är 4 Mars i Vingåker.

Tack Pappa för videosarna!

8 kommentarer:

Johanna sa...

Ååh vad duktiga ni är! Ni ser ut och låter så bandiga. My chem covern var jättefin!

Matilda sa...

Strängnäs? nahaa! det är väl i Vingåker :)
vi är coola btw ^^

Agnes sa...

Tack Johanna :D Haha, tänk så är vi bandiga! ^^

Ofta Vingåker? xD hahah där ser man...

Elin sa...

Wohooh! Ni är jätteduktiga!

lisa sa...

aww, ni är bra! <3

Ni andra borde också ha mickar! och sjunga back-up!

Agnes sa...

Tack! <3 :D

Hm, ja, det borde vi.

Emma sa...

Lovely! Hur elak är man om man tycker att Agnes påminner om Tom Kaulitz till rörelserna och med dreadlocksen? :O

Agnes sa...

NOOOOOOO inte du också!!!! Inte en utomstående som inte ens har hört mig påpeka att jag ser ut som Tom!
Hahhahahahahhahhahahahaha det var typ det första som slog mig när jag såg videon!

Men det gör inget. Jag ska bara undvika att ha hästsvans. Det här är så himla roligt! xD