fredag 2 april 2010

Did you think that you were dreaming?

LOV. YAY! YAY! YAY! YAY!

Idag har vi firat påsk i mitt hus! Farmor och morbror Lars är fortfarande här. En hare satt på vår gräsmatta i flera timmar och solade sig, det var väldigt passande.

Igår fick vi massor av låtar av Mattias till spellistan, och en av dem var Counting Crows – Round Here. Min reaktion var någonting i likhet med detta. Det är min absoluta favoritlåt (jag har säkert skrivit om denna låt förut, men whatevs, I LAHV IT). Jag tycker fortfarande jättemycket om Panic! at the Disco’s cover på den. Och jag har flera stycken live-versioner, en av dem som jag nu tänker dela med mig av! Den är över 11 minuter lång!!!

Dagens låt: Counting Crows – Round Here

Idag var Elin på Stockholm Ice, en konståknings show. Jag hoppas på att hon postar om hur det var nån gång i den närmsta framtiden. För jag är avundsjuk och hade gärna velat gå. Stephane Lambiel var med, och han fyller 25 år idag.

Stephane och Johnny Weir.

1 kommentar:

Julia sa...

Haha okej :P Jag visste inte att du åkte snowboard, men visst är det kul! Nu när jag var i fjällen var det strålande väder och mjuka, bra backar så då var det extra kul att åka :D Men så du åkte snowboard när du var borta tidigare i vintras (jag fick för mig att åkte skidor...)?