lördag 3 april 2010

Joy. Discovery. Invention.

Glad påsk!!

De senaste tre dagarna har jag blivit påmind om hur otrevligt det är att ha feber. Jag hade en lång och panikartad dröm om hur jag bodde på en sten och inte kunde komma av den. Men nu är jag sval igen.

I tisdags ringe de från McDonalds och bjöd mig på en andra intervju. Då blev jag glad och svammlade lite och hon sa "Haha, vad kul att du reagerar så!". Det blir en one-on-one intervju och jag har lyckats hittils med att inte vara nervös genom att inte tänka på det, men det håller nog inte så länge. På tisdag händer det.

Jag har fått 5 stycken påskägg med godis. Även fast jag innan hade sagt att jag kunde tänka mig ett par strumpor istället (Och menat det, bör tilläggas). Jag mår lite illa efter bara några bitar och jag blir tjock som en bakpotatis bara jag tänker på allt godis.

Vet ni vad jag saknar? En poll.

4 kommentarer:

lisa sa...

YAY så du är frisk nu?

zoooomg, vad läskigt med mer intervju! Men vad coolt om du får jobb!

... vem fick du alla dessa påskägg utav? :O

Åh, Voldy <3

Johanna sa...

Jag är frisk som en nötkärna! Och påskäggen kommer från släkt och föräldrar (som ju i och för sig också är släkt).

Vi borde göra något roligt på lovet! Jag såg en annons i tidningen om tomtits och tänkte "ooh tomtits!". Fast det var längesen jag var där, så det kanske är jättetråkigt.

Elin sa...

Waay, intervju!!! :D

Elin sa...

...och tomtits vore roligt! :)