torsdag 15 april 2010

They say it's mah birthday...

Det är sant, jag är nu 18 år. Myndig.

Hela Pernilla var hos mig och firade tidigare ikväll. Så här såg det ut:
Jag fick smällkarameller som det stod budskap i! Och en gosedjurspingvin som syns bakom lågan av gnistror i bilden. Den heter Senapen. Efter att mamma sa "Kan jag få se på den?" och förskylda Agnes hörde "Kan jag få senapen?". Senapen är himla söt och go.

Jag fick också en ascool Plasma light (den är därbak i bilden, men ljuset försvann pga av blixten). Den ser ut så här ungefär, fast ljustrimmorna rör på sig hela tiden så de fastnar ingebra på bild:
Photobucket
När man tar på ytan följer strimmorna efter och det är ashäftigt!!!!

Jag har fått massor av grattisönskningar på facebook. Jag känner mig lite dum för att jag inte använder facebook och har koll på andras födelsedagar. (men tack ändå!)

2 kommentarer:

Julia sa...

Åh vilken häftig lampa! En sån skulle jag också vilja ha!
Jag har inte gett dig någon grattisönskning på facebook så du får en här här istället: GRATTIS! :)

lisa sa...

tack!! Och den är jättefiiiin! Det finns en på Tom tits!