lördag 10 april 2010

A toad, madam?


Hej!

Lovet är nästan slut. Som vanligt hatar jag mig själv för att jag inte gjort allt viktigt jag hade planerat att göra under lovveckan.
Panikångest smyger sig på. Nåja.

Det har varit ett bra lov, förutom att jag har varit alldeles för slö.
Slagstaglass, grill-picknick, vandalism, Fantomen på Operan, lunchdejt, sms, för sena kvällar, vårljus, fint umgänge.

En dagens låt skulle sitta fint... Fortsätter med Fantom-tema.

Dagens låt: Music of the Night
....................- Andrew Lloyd Webber, The Phantom of the Opera ......................(2004)

Dagens hunk(babe) : Christine Daaé, spelad av Emma Rossum

3 kommentarer:

Johanna sa...

Vandalisering?!

Blörk. Man säger till sig själv "Nu är det lov, ergo massor av tid att komma ikapp med skolarbeten." Men aldrig gör man något i närheten av plugg för att det är så skönt att vara ledig. D:

lisa sa...

*joinar panikångest-klubben* för plugg är D:

Agnes sa...

Tack för att jag inte är ensam :S

Haha, syftade på papperskorgen :p