torsdag 9 september 2010

Mesigt att inte ens blogga en gång i veckan

Hej!

Jag har inte skrivit något här på jättejättelänge.

Ingefärste är gott. Särskilt när man glömt bort det så att det kallnat. Jag tycker om ingefära.

Det är snart val. Det blir en himla massa politiksnack. Jag har nästan klart för mig vad jag ska rösta på. I hjärtat är jag pirat, men de skulle vara en bortkastad röst.

Haha, det är konstigt när någon man i vanliga fall kommer väl överrens med har motsatt eller annan politisk åsikt, såhär i valtider.

Idol har börjat igen. Det är väl rätt underhållande, men jag lägger hellre tid på annat. Som att måla naglarna, lyssna på musik och dricka te till exempel. Men de andra här hemma kollar på Idol. Förutom pappa.

I lördags var jag på Moshpit Open i Nykvarn. Det var bra! Yashin var bäst. Deras utstrålning, spelglädje, scennärvaro, publikkontakt... helt jättebra! Jag köpte en bandtröja.
Det var mycket emos där. Och en alv som var förtrollande vacker.

Ska jag måla naglarna i en nyans av torkat hästblod eller bara göra tipparna klargröna? Eller kanske glittrande rostfärg?

Hörs!

3 kommentarer:

lisa sa...

Vi ska ha med ingefära i vårt projektarbete :O

Torkat hästblod.... D:

elin sa...

Glittrande rostfärg!!! :D

Maria sa...

Konstigt på ett sätt, ur samhällsperspektiv inte det minsta:) Men det är definitivt intressant!