söndag 5 september 2010

Badabum

Det är töntigt att inte ens blogga en gång i veckan.

Jag hatar skolan lite grann. Det var inte alls länge sedan jag skrev att jag längtade till skolan, men nej. Nu ångrar jag att jag sagt dessa ord. Nog för att ganska många kurser har varit intressanta än så länge, men... äh... blä.

Dagens låt kan du hitta här: http://www.doesithavetobehuman.com/
Brendon Urie låter spektakulär och det gör Dallon Brobecks också. Dallon och Ian är de som turnerar med Panic! at the Disco efter att Ryan och Jon slutat. Jag irriterade mig på Dallon när jag följde hans twitter, men jag börjar förstå hans underbarhet nu. De flesta av Panic!'s fans verkar vilja att han och Ian ska bli permanenta medlemmar i bandet. Det vore nog rätt så schyst.

Jag irriterar mig på när det ligger tomma godispapper i godisskålen/påsen. Jag kommer aldrig förstå poängen med att blanda skräp och mumsigheter tillsammans.

1 kommentar:

julia sa...

Jag har en blogg! Ville bara säga det, även om jag inte vet hur länge det håller i den här gången ;)

Jag förstår inte heller de som lägger godispapper i godisskålen, det blir mycket jobbigare att leta upp en god godis då. Så jag brukar rensa bort papprena, men tyvärr kommer det nästa alltid dit nya.