lördag 8 augusti 2009

I could take a belly full of lead and wouldn't wind up dead

INLÄGG 353 ELLER NÅGOT LIKNANDE, DET SPELAR INGET ROLL VAD JAG MENAR ÄR ATT NU HAR MEEFKIDS LIKA MÅNGA INLÄGG SOM PGS (aka Pernillagoesskating)!!!

Ehum. Jag känner mig lite dissad, så här sitter jag och bloggar. Tre sms skickade, endast ett svar, som för övrigt lyder 'Jag kan inte leka, vi ska ha gäster :('. Den här massiva dissen kan bero på att jag skrev Hej Mannen, vilket mycket väl skulle kunna uppfattas som fel nummer (mottagarna är inte alls män, utan i sanning kvinnor) eller en smått galen avsändare.

Idag har jag varit och badat, och därmed insett vilken enorm badkruka jag är. När blev det trevligare att sola än att bada?

Nu svarade Agnypuff också! Hon är uppbokad.

Random quote of the day:
"Some people become cops because they want to make the world a better place. Some people become vandals because they want to make the world a better looking place."
Banksy
Muh, varför väljer jag att blogga när jag inte har nåt att skriva?

4 kommentarer:

Agnypuff sa...

Jag beklagar djupt att du kände dig dissad!
Men när jag väl såg smset svarade jag faktiskt direkt :)

lisa sa...

woops, ja, jag var också upptagen! imorn (idag) kanske?

Johanna sa...

Imorgon (idag) låter super!!! Och jag kände mig inte jättedissad.. :P

lisa sa...

ehum, min mamma drar ut mig med båten idag... jag ringer ikväll när jag kommer hem!