fredag 7 augusti 2009

No, I won’t make up my mind, I’m too good at wasting time

Tjena.

Min mamma har kallat mig bortskämd flera gånger de senaste dagarna.

Igår berättade jag för min moster att jag skulle på stan med min faster, och då fick jag 500 kr av henne, men de använde jag inte alls, för när jag är på stan med min faster så betalar hon för allting (1 armband, 2 tröjor, fika och glass). Så, bortskämd? Ja. Idag fick jag pengar av min farmor för att jag fixade snabbuppringning på hennes nya mobil.

Min farmor har en mobil! Hon fyller 85 år idag.

Imorgon kommer det gäster för att fira henne, och 3 stycken sover över hos oss. De får inte plats i gästrummet, så istället sover jag där nu. Jag tycker inte om det, för det är väldigt nära vardagsrummet där mor & far tittar på tv, vilket betyder att jag behöver dämpa mitt skratt för undvika jobbiga frågor om vad jag skrattar om. (Jag är mycket dålig på att dämpa skratt)

Ibland glömmer jag bort att tagga inlägg med "Lisa skriver". (Mitt förra inlägg taggades med både "gay" och "penis". De är mina favorittaggar!)

1 kommentar:

Agnes sa...

Bortskämda unge!

Idag tjänade jag en hundring på att klippa hela gräsmattan! Både framsidan och baksidan. Det tog en timme och var varmt. (fast jag blev brun)