tisdag 12 januari 2010

My teeth are made of baby hair

Jag har klippt mig! Jag har en rak lugg för första gången sedan sexårs eller så. När jag funderade på om jag skulle posta en bild eller inte bestämde jag mig för att kolla upp taggen 'hår' för att se om någon annan har gjort så innan mig. Det visade sig att det fanns tre inlägg, alla skrivna av mig. Slutsats: Jag är besatt av hår.

För knappt en vecka sedan kom jag hem från Gran Canaria, där jag hade tillbringat en solig vecka med min familj. Där fick vi erfara roliga ting såsom mojo-sås, bergsutflykter, Las Palmas, nudister, kackerlackor, lavasand och en hel del andra grejor. Det var kul.

Idag hade jag en lektion. EN ENDA. Så kommer det förmodligen vara varenda tisdag. Det är konstigt.

Igår fick jag veta av en totalt okänd person att jag inte ser ut att vara så gammal som 17. Må dina byxor fatta eld och dina öron frysa till is, okända person. Och jag menar det. DO NOT MESS WITH ME AND MY PERFECTLY NORMAL HEIGHT, YEAH?

Och för den delen, Dagens hunk: Simon Neil à Biffy Clyro.

God Snart-är-julen-slut-ju-blä-:( på er allihopa! Och ett gott nytt år!

3 kommentarer:

Agnes sa...

hoho vilken rolig person ^^

lugg är spännande grejer.

går det att byta storlek på min fina hajtröja?

Johanna sa...

Det går nog inte att byta storlek, det fanns inte så många kvar D:.. Men en annan tröja borde nog gå att fixa?

lisa sa...

Fint skägg!! och tatueringar! de på den högra armen ser väldigt spännande ut