fredag 15 januari 2010

So scared of getting older, I'm only good at being young

Det är fredag kväll och jag har precis ätit en chokladkaka. Och jag har tittat på Skavlan. Det är en norsk talkshow som vuxna människor tycker om. Jag tycker om den för att den har alltid gäster som överaskar så att jag tycker om dem när programmet är slut. Idag var John Mayer gäst (men honom tyckte jag redan om), och jag blev smått förstummad över hur kvicktänkt och smart han är - på gränsen till att de andra, inklusive Skavlan själv, inte hänger med. Det beror förstås lite på att Skavlan inte är en höjdare på det engelska språket, men ändå. John Mayer är cool.

Idag är han dagens hunk:
Imorgon ska jag, Johanna och Elin på bio! Vi ska se Avatar i 3D i Sveriges största biosalong. Den har 918 platser och när jag tittade nyss fanns det 33 st kvar. Det ska bli mycket spännande!

Adam Lambert släppte sin musikvideo för Whataya Want From Me idag. Den är rättså fin.

God natt och sov gott.

9 kommentarer:

Agnes sa...

Adam L är väldigt snygg/söt. Märkte jag just.

lisa sa...

Visst är han! Mwah. (han är inte tjock)

agnes sa...

öö, vem tycker att han är tjock? *bildgoogla för att fundera på om han är tjock*

lisa sa...

Elin! ahhaha, hon brukar påpeka att han ser tjock ut.

Johanna sa...

VI HAR EN NY HEADER!! Vad fin den är jag älskar den!

lisa sa...

vad bra! haha, jag tröttnade på tomteluvan

Elin sa...

Wohooo, jag älskar headern!!! (Adam är visst tjock)

Elin sa...

(...fast bara lite. Han är väldigt vacker också)

Agnes sa...

Hedaern äger! :D