tisdag 11 maj 2010

I'm not street but I do what I gotta do

Mina skor har kommit!! Jag beställde skorna som jag skrev om här, och nu sitter de alldeles perfekt på mina fötter. De är skitsnygga. Jag har vart nervös hela dagen för ifall de skulle vara försmå eller förstora, men nej då! De passar!

Idag hade jag min första körlektion på Poas trafikskola. Det gick sådär, jag var sämre än vanligtvis. Men min lärare verkar snäll och bra, så jag ska nog lyckas ta körkort trots allt.

På fredag ska jag ta hål i tungan. Jag var på Laboro Center i måndags och frågade om de hade tid för mig. Tydligen finns det alltid tid såhär mitt i veckan. Men jag beställde tid ändå, mest för att en tjej som var där ville titta på. Jag antar att hon inte jobbade där, för då skulle hon väl ha sett massvis med tunghål. Men hon verkade vara vän med mannen som jobbade, så nu ska hon titta på när jag tar hål i tungan. Och Agnes ska följa med!

Jag kunde inte låta bli att berätta för pappa om mina planer igår. Han blev lite förstummad. Och rådde mig att inte berätta för mamma i förväg (och jag som känner att pappa är den som motsätter sig mest).

Imorgon är det myskväll på skolan, med övernattning. Spännande!

3 kommentarer:

Agnes sa...

Cool du är, med körlektioner och piercing-planer :O

Ska inte Elin och Johanna följa med?

lisa sa...

visst är jag! haha

Jag vet inte riktigt! Båda hade små planer om att åka till Stockolm/västerås på fredag, så det kanske bara blir du och jag!

Agnes sa...

Okej, men det går nog bra ändå (y) :)