onsdag 10 november 2010

Could you pinch me to see if I'm dreaming

Igår spenderade jag, Elin och Johanna kvällen på ett alldeles magnifikt vis. Vi var i Stockholm för att se Adam Lambert. Han var jättebra. Och sexig.

Det var en underbar kväll, trots att vi fick vänta i 1 och en halv timme i snöovädret för att komma in i lokalen. Värdens segaste kö var det, och man frös fossingarna av sig.

En annan video som jag menat att posta ett tag nu (ugh, 2 videor i samma inlägg, vaaarför (För att jag inte hittade någon tillfredställande bild på Adam.)):

The Big Bang av Rock Mafia. Innehållande en vacker Miley Cyrus och en lika attraktiv Kevin Zegars (han som är supersöt i Transamerica men inte like söt i It's a Boy Girl Thing). Låten fastnade direkt i mitt huvud, men den är så catchy att jag nog snart kommer tröttna på den.

Inga kommentarer: