fredag 26 november 2010

I miss your ginger hair and the way you like to dress

Min farmor ligger på sjukhus, jag tror att jag har glömt att nämna det? Hon mår nästan bra, får åka hem nästa vecka. Hon har fått en stroke. Men som sagt, är på bättringsvägen. Och medans hon är på sjukhus har vi hand om hennes katt Simon(sedan i onsdags).

Katten ligger bredvid mig nu, han tittar slött på mig. Jag vet inte vad han vill. Han är lite svår att förstå sig på. Ena sekunden är han jättelekfull och hoppar och studsar efter pappersbollar, andra sekunden har klöst sig fast i ens hand med tänderna inborrade i ens skin. Jag hinner aldrig förstå när det går från lek till blodigt allvar.

Sen älskar han uppmärksamhet och går och stryker sig mot mina ben, men han är inte det minsta kelig. Det ser iaf ut som om han tänker somna vid mitt ben nu. Katter = underbarast.

Idol 2010 har släppt skiva och De Två Bästa Momenten Från Hela Säsongen är därpå, YAYYYYY:

Linnea Henrikson - Hope There's Someone
Daniel Norberg - High and Dry (Trots att Daniel överartikulerar ibland.)

Och orginalet av Hope There's Someone, av Anthony and The Johnsons, för att den är mycket vacker. (Linnea åkte ut idag :(.)

Jag har slösat bort lite av min tid på denna skojsiga sida: http://damnyouautocorrect.com/

1 kommentar:

Johanna sa...

Bahaha jag älskar det! Jag slösade just 20 minuter på den där bloggen :)

Min telefon rättar nepp till neopoint. Jag vet inte ens vad det är, men det förvirrade min mamma en gång.