lördag 20 november 2010

Let you put your hands on me in my skin-tight jeans

Senast igår klagade jag till Johanna att det var svårt att ändra bakrund på bloggen. Det visade sig vara jättelätt! Höh. Så nu ser bloggen ny ut. Blev det fult? Jag är inte säker. Den blev lite grå och tråkig.

Dagens hunk: Darren Criss
Han spelade Harry Potter i A Very Potter Musical, och nu är han med i Glee. Han är underbar i Glee. Jag har lyssnat på hans version av Teenage Dream (mp3) pinsamt många gånger denna vecka. Han egna musik är också fin (Human är min favoritlåt).

5 kommentarer:

julia sa...

Det vart snyggt!

Elin sa...

Jag tycker också att det blev fint!
Ah, Glee! jag är på e4 nu! :)

Agnes sa...

Det blev fint! Jag gillar blodet (de röda strecken) och dödskallen på M:et (y)

lisa sa...

Ohhh, det är Rocky horror picture show- avsnittet va? Det var bra! (Snart kommer du till Darren :D)

Hahah, vi kan låtsas att det är blod :P

Elin sa...

Näpp, det är nästa! 4:an är duetterna! :) (jaa! :D)