måndag 15 november 2010

How much time are you gonna waste, trying to fix something that really isn't broken?

Privilege Denying Dude är mitt nya favoritmeme och den här drog till sig min uppmärksamhet idag:
För att jag tror att fetfobi är ooootroligt vanligt, och jag vet att jag själv tänker dumma tankar ibland när jag ser väldigt tjocka människor. Men jag kan äta precis vad jag vill och förblir ändå samma storlek. Vad är det som säger att vissa människor inte kan käka bara morötter och fortfarande vara feta?

Video som jag haft sparad ett tag nu och som alla borde se:

Jag tror jag är förälskad i denna kvinna.

1 kommentar:

Agnes sa...

Sant sant. Jag tänker också dumma tankar ibland. Jag reagerar på att se tjocka människor äta massa chips och sånt, till exempel.
Men jag har generellt mindre problem nu än tidigare. :)