måndag 15 september 2008

Feta Flugan som gjorde olagliga saker på en buss med Agnes

Yo.

Det bor en Fet Fluga på mitt rum. Han har vart här ett tag nu, susat omkring runt mitt huvud och surrat. Han börjar bli seg, han dör nog snart.

Idag bar jag min gamla data, den är HEAVY. Men den har stor fin skärm jämfört med denna nya jag sitter vid. Jag använde den gamla till Olagliga saker.

Idag skulle vi åka på samma buss som Agnes hem från skolan. Men idag och även nästa vecka slutar vi en timme tidigare.

Imorgon har vi studiedag.

Jag har lite ont huvudet.

Jag har kollat upp priserna på Gokart med METG. Det är mycket dyrt.

Adjö.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag väntade på er, jag tyckte väl att det var konstigt att ni aldrig kom...
Fast sen smsade jag Elin och fick veta att ni var hemma för länge sen.

Anonym sa...

oj ouch, förlåt. trodde inte du skulle vänta, eftersom vi vanligtvis slutar tidigare än dej och så. <3