lördag 6 september 2008

Jag sa ju att isbjörnar inte hade med ämnet att göra

Hej bloggen!

Idag var det meningen att vi skulle gå på Torshälla marknad, men vädret sög.
Fast jag kan inte säga med säkerhet att de andra inte gick. Man vet ju aldrig med dem.

Jag har just haft en väldigt allvarlig och djup pratstundd med min syster. Det var konstigt, för vi pratar aldrig. Men konstigt på ett bra sätt. Tror jag.

I morse åkte jag in till sporthallen och såg mitt lag förlora två gruppspelsmatcher. Vilket betyder att de spelar B-slutspel imorgon. Jag ska in och se första matchen klockan tio. Och sen ska jag köpa ett par fina skor som jag hittade idag men inte hade råd med.
Vad jag hade råd med:
......................................en kajalpenna! ÄNTLIGEN! (fast jag har haft råd med den hela tiden såklart, men jag har tvingad mig själv att använda slut min gamla först, som inte riktigt är rätt färg. Den är mer blå än svart. Men den nya är svartsvart!!)
.....................................en ful tjocktröja! Ja, jag sa ful. Det är så typiskt mig att fastna för fula saker! Fast nu har jag en tröja i alla fall.

På tal om min syster (Alice) så har hon fått glasögon nu, och de är jättesnygga! Verkligen! Hon valde dom som jag tyckte hon skulle välja :D

Ray Toro (lead guitar i My Chem.) har gift sig och är på Honeymoon någonstans. Ingen vet var.
Bandet har liksom en break nu efter massa år av konstant turnérande. Och de tycker att det känns jättekonstigt men härligt att leva som folk ett tag. Men snart ska de gå samman igen och spela in nytt material! woho!

Och snart borde verkligen Green Days skiva komma! Den ska släppas i år och det är faktiskt inte så länge kvar på i år. Eller var det nästa år? Hm, nu blev jag osäker. Det kan hända att jag läste att den skulle släppas 2009 och tänkte "wohooo det är ju i år!" men nu inser jag att vi lever i 2008.
Hm.

Dagens låt: Her Voice Resides
....................- Bullet for my Valentine

..

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi andra gick inte! Vi tänkte, men vi hann inte :P

Vi tänker gå imorn. Runt 12. Men du kanske inte kan då?


Wow glasögon! Kick-ass!