söndag 21 september 2008

There's no way that I want you to be left behind

Heeeu. Igår umgicks vi. Ägarna av denna blogg. Vi pratade och åt godis och drack cola. Sen gick Elin hem för hennes vanliga superhjälte-sysslor. Och de resterande av oss gick ut för att ta bilder med min kamera! Vi fick så här fina bilder:


Haha. Och massor med läskiga bilder där man kunde se dimman!! Freaky! Och en gång såg vi en man bli genomskinlig! På sanning! Alla tre såg vi det! Sen kom han tillbaka. Det var läskigt. Jag tror att du kan hitta en hel hög med bilder här och här. :D

Jag är totalt kär i City and Colour! Dallas Green har en uuuunderbar röst! Verkligen underbar. underbarunderbar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå- var jag inte inbjuden? :( Oh, well- vi får se nån annan gång!

Agnes sa...

Jag återfann just de här bilderna! Många är ascoola. Riktigt konstnärliga.