tisdag 9 mars 2010

I'm whelmed right now

På torsdag åker jag till Sälen, wooho! Det ska bli kul, även om jag missar roliga saker (konserten, romme-resan). Kristina Eriksson fyller 50 när vi är där, så hon kommer firas. Finalen i melodifestivalen kommer hållas.

(Manboy, manboy, you can call me manboy *evil grin*)

Jag är överdrivet exalterad över Eurovision i år! Det går lite i perioder, hur mycket jag gillar det och hur viktigt jag tycker det är att titta. Men i år älskar jag det! Nog för att jag har tittat varenda år (men vissa år så har jag himlat med ögonen en del).

Idag hade Johanna en jobbintervju på McDonalds. HUR GICK DET?

1 kommentar:

Julia sa...

Nu svarar jag här till dig Lisa, hoppas det blir bra!

Så du menar att juryn är till för de som inte orkar rösta? ;) Jag anser att om en låt är tillräckligt bra så röstar folk på den. Om det då bara var svenska folket som bestämde skulle ju den låten som vann vara den låt som engagerade flest människor i Sverige. Det tycker jag är en mycket mer värdig vinnare än någon som en "expert-jury" har bestämt!