tisdag 2 mars 2010

Positive thinking wont keep ships from sinking

YO. En vecka sen senaste inlägget, nu är vi tråkiga igen. :(

Jag kommer inte kunna se Rockkarusellen när den kommer hit till stan. För jag åker till Sälen på torsdagen. :( Jag som såg fram emot att få se Epic Room igen.IL

Idag sa Elin att hon ville följa med på Lady Gaga den 7:e Maj. Jippie!!! sa jag då. Inte bara för att jag tycker om hennes musik, men för att jag aldrig har varit på en riktig pop-konsert. Nått som inte bara är ett band som spelar, utan dansare och ett spektakel och en ~visuell upplevelse. Av stjärnan själv kallad “mer en musikal än en konsert” bjuder showen både fansen och Lady Gaga på en vild resa från start till slut. (VILL JOHANNA FÖLJA MED? SÄG JA! ...vill någon annan följa med? :)) (Biljetterna kostar 335 - 925 kr + serviceavgift och släpps på fredag)

Min favoritlåt av hennes och en av mina favoritlåtar overall. Jag älskar hennes röst mot bara ett piano.

Studioversionen: Lady Gaga - Speechless

2 kommentarer:

Agnes sa...

Åh nej, vad tråkigt att du missar spelningen! =/ Vi som har värsta nya hysteriska låten ^^

Men Sälen äger också =)

lisa sa...

haha, vad menar du med hysteriska??

... och kan du träffas nån gång i helgen? Eller var du upptagen hela?