måndag 29 mars 2010

Some local loser

Vi gick inte vidare i Rockkarusellen, men det väntade vi oss inte heller. Har varit sjukt roligt att vara med och otroligt utvecklande.

Skolan går sådär. Livet i allmänt går bra :D

Ska nu försöka läsa lite om Andra Världskriget. Borde börjat för länge sen, med tanke på att uppsatsen ska in imorgon och det är ett rätt stort ämne. Nåja.

Muse och jag är inte gjorda för varandra, som Johanna sa (i ett sms som jag inte har råd att svara på). Här om dagen upptäckte jag till mitt förtret att de spelar i Sverige bara någon dag innan jag kommer hem i sommar =/

I lördags ägde mitt andra krogbesök rum. Kändes rätt bra att lyckas med en shot, efter det försmädliga misslyckandet förra gången... Men har kommit fram till att kroglivet nog inte är något för mig.

Drabbades plötsligt av en stark reslust. Vill fara till fjärran länder, NU!
När jag kan resa på egen hand är Indien och Europa två av mina prioriteringar. Och dykcertifikat.

Hejdå! Det var trevligt att talas vid.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Nu är det slut på kommentartorkan bestämmer jag! Mer kommentarer!

Vad synd att ni inte gick vidare. Om jag hade bestämmt hade ni gått vidare :).

Hur misslyckas man med en shot? Jag tror inte jag har hört den historien...

Agnes sa...

Tack! Om jag hade bestämt också :D

Hur man misslyckas? Man klarar den inte i ett svep, helt enkelt (börjar hosta i mitten för det är så starkt xD)