fredag 12 mars 2010

Ungdomens Hus 11-03-10 < 3

Spelningen igår var magisk.

- Bra lokal, bra ljudanläggning, mycket publik (i alla fall ganska mycket)
- Vi gjorde inte vårt bästa framträdande, men det var skitkul och underbart och otroligt skitkul
- Pappa filmade: jag lägger upp video senare
- VI FICK FLEST PUBLIKRÖSTER
- Jag fick ett plus av juryn. " + till bassisten" skrev de.
- Vi spelade Prophet Song och det gick asbra.

Det här var första gången jag stog på scen med bandet, och verkligen kände energi från publiken. Helt underbart. Publikrespons ftw, liksom. Det är vad som gör det magiskt att uppträda. Jag svävar på små moln. Jag är nyförälskad i gårkvällen. Jag vill spela igen, Nu!

Tack alla som kom och lyssnade! < 3
Det var sjukt roligt att se så många man kände!

1 kommentar:

Maria sa...

Det var... ååh! Jag önskar man kunde varit mindre nervös och tillåtit sig att suga i sig allt bra i luften, men det ägde!! Det var bajspruttkräkBRA!!

Jag vill se filmerna :D