tisdag 15 juni 2010

She purred while I grrred

Hej där. Välkommen till svensk sommar, jag gillar den trots att temperaturen inte orkar speciellt högt och solen bara knappt visar sig om dagarna.

Idag och igår har jag spenderat på högskolan, jag har feriepraktik där ser ni. Det är en kombinerad kurs/praktik som handlar om kommunikation, design och programmering och är en aning påfrestande (skolvibbar buääh) och en hel del kul, hittills. Lite tråkigt att missa sovmorgnar, dock.

BIFFY CLYRO kommer till Peace och Love i sommar..! Det gjorde min dag! Jag är jätteentusiastisk inför festival om två veckor, jag kan knapps bärga mig! Inga mer utropstecken. Vet ni vilka låtar som har misstänk lika intron? Endlessly av Muse och Walking the Dog av Fun. Det förvirrar mig varje gång jag hör endera.

Vet ni vem som sjunger förtrollande vackert? Mannen som gör soundtracket till min sommar och dagens låtmakare.

1 kommentar:

Julia sa...

Det är en fin låt!