fredag 18 juni 2010

Standing here with my flag held high

Tjabba!

Fredag kväll efter första veckan på sommarlovet. Jag gillar inte fotbolls VM, ingen vill titta på film med mig.

Igår hade jag min sista inplanerade körlektion, och när jag skulle planera nya var den enda lediga nästa vecka kl halv åtta på måndag morgon. Wowzaa.


Hon skrev den åt sin homosexuelle bästis/hårstylist och jag är lite förälskad i att hon har med en Pride-sång på sin nya skiva. Som släpps den 32:e Juni men den har läckt och jag lyssnar rätt så oavbrutet på den just nu.

Imorgon ska jag, Elin och Johanna till Stockholm. Men inte för att titta på när vår Prinsessa gifter sig. Vi ska b.la. se The Last Song på bio och jag är exalterad över att äntligen få se Miley och Liam Hemsworth vara söta på duken.


Inga kommentarer: