tisdag 22 juni 2010

Like a snake eating its own tail

Tjena

Livet tuffar på etc. Spelscheman till Peace & Love är släppta. Jag gillar vissa delar, ogillar andra. Krocken The Ark-Miike Snow vet jag inte riktigt vad jag ska göra av. Mina allra första musikidoler vs. ett band som jag egentligen tycker bättre om musikmässigt just nu. Nostalgi vs. nytt och spännande. Det blir ett tufft val. Jag är extatisk över Peace & Love om en vecka. Jag tänkte bara säga det, det verkar som att jag upprepar det i varje blogginlägg/konversation/tanke jag har.

I fredags öppnade för första gången The Wizarding World of Harry Potter på Universal Studios i Orlando. Det verkar rätt så spektakufenometastiskt, må jag säga. Tydligen kostade spektaklet 265 miljoner dollar. Officiell hemsida.


Det här är en guidad tur med Daniel Radcliffe. Han är galet charmig och charmigt galen. "Kind of pretty much possibly"

3 kommentarer:

lisa sa...

The Ark/Miike Snow, verkligen? D: Vad jobbigt!!

Åh, Dan ahahahha. Jag har hört att folk stod i kö i ÅTTA TIMMAR för att ens komma in i parken. Galet. Men jag vill dit!!

lisa sa...

... jag är inte så förstjust i Biffy Clyro/Robyn/The Cribs heller :(

Elin sa...

owwhooo...jag vill också diit!