torsdag 10 juni 2010

Magpies, I throw sticks at them

Sommarlov!!!!!!!!!!

Låt oss fira med lite musik! Först och främst: Mix cd:n som min klass har gjort åt vår lärare Mattias Dahlgren.
Jag försökte göra en spotifylista men 3 låtar på skivan fanns inte där, så strunt i det! LADDA NER HÄR. Omslaget är inkluderat.

Om det är någon som undrar varför den har så konstigt namn (I en dator neutral) så är det för att på en lektion suddade Mattias halva tavlan av vad han skrivit och kvar blev denna dikt:

I en dator
neutral
Blir det öl
av elektro-
joner

Vi gjorde såklart denna skiva för att han i flera månaders tid gett oss ca 3 låtar varje fredag. Om du vill veta vad han lyssnar på:
Ladda ner: häääääär. (detta inkluderar de låtar hans kompis Jonte har gett oss. De kan du även finna på spotify: Jontes spellista)

Säg till om det är nått problem. Eller om jag glömt nån låt.

(jag roar mig med att tagga detta inlägg med "poesi")

3 kommentarer:

Linda sa...

Det blev ju jättebra! Skivan blev jättesnygg! :)

Julia sa...

Tack, du är bäst på det här med musik Lisa! :D

lisa sa...

Hahah, tack till er båda!