söndag 13 september 2009

Hitler finds out his HL maths score


Haha.
.
Jag äter
godis. Det är mycket gott.
.
Jag har skrivit en inledning till min närläsning/totalanalys av ett textudrag från David Copperfield. Jag ska skriva en sammanfattning också. Det är mycket svårare.
.
Farmor och farfar åt middag här. De är snälla. Jag fick en femhundring. Jag är nästan förskyld, trots att jag hade bestämt mig för att hoppa över den biten i höst.
.
Igår lekte jag proffs och spelade fiol på en väldigt konstig tillställning i Dingtuna. Då blev jag rik.
.
Jag har varit nostalgisk av mig och lyssnat på mina allra gamlaste favoritlåtar med Green Day och Bob Dylan (Desolation Row! Texten!!!) och My Chemical Romance. Och så har jag kollat på musikvideos. Jag älskar bra musikvideor och hatar dåliga.
Fast jag har pluggat ganska mycket också. Svenskan skulle mörda mig om den inte var så intressant.
.
Det är ganska många som dör.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Helt oavsiktligt pausade jag på den här bilden:

http://yfrog.com/0lhitlerbp

Hitler ser ut som en bäver. Jag skrattade tills jag började blöda näsblod (med reservation för att de två inte nödvändigtvis hade mad varandra att göra sådär direkt, men det hände jag lovar!!).

Agnes sa...

HAHAHA

Astrid sa...

Haha jag tror Sperber (om du nu har henne fortfarande) skulle dö om hon såg att du har skrivit gamlaste xD