måndag 21 september 2009

Leave those naked wounds exposed, tonight we are reborn

Jag borde inte höja volymen på stereon mer, så istället sitter jag med huvudet lutat mot högtalaren, ahahha.

Vi har blivit förskräckligt dåliga på att blogga. Eller är det bara jag som har blivit sämre? Jag brukade blogga ofta.

Borde jag gå tillbaka till att blogga om människor jag tycker om?

Människor som jag har fallit för utan att blogga om det:
  • Adam Lambert
  • Cheeks (aka Brad Bell)
  • Simon Amstell (fast han finns nämnd i två gamla blogginlägg. Men han har ingen tagg.)
  • Darren Hayes
  • Cassidy Haley

I vår psykologibok står det om hur mycket vi påverkas av människor runt oss. Det är ingen tanke jag tycker om, hur lite av mig själv som består av mig själv och hur mycket som består av mina vänner, min familj och mina förebilder.

1 kommentar:

Peter sa...

Nää, det är inte bara du som har struntat i att skriva blogg... Det är nog alla, skulle jag säga. Förresten, snygg design!