måndag 28 september 2009

Don't Sweat It.

Jag hatar håltimmar. Jag har så tråkigt att jag dör. (Nästan.) Jag har redan prövat att jobba på engelskan, läsa fanfics, lyssna på musik och läsa bloggar. Men nu är jag uttråkad igen. Extremt uttråkad och det är 32 minuter tills vi får äta.

Igår lekte jag, Johanna och Lisa. Vi inledde med att titta på det nyaste avsnittet av Supernatural medans vi åt kakor. Det var trevligt. Efter det slog vi om till Ztv och pärlade. Jag pärlade tre armband vilket ett utav dom har jag på mig idag. Sedan fikade vi igen. Fast den här gången drack vi kaffe till. Enligt mig var kaffet för starkt men alla andra (Lisa) tyckte inte det. Förmodligen tyckte inte Johanna att det var starkt heller men hon är inte här så jag kan inte fråga henne. Så. Nu vet ni det.

Idag ska jag till Tuna Park med mamma och köpa strumpbyxor. Svarta, även fast leopard färgade och senapsgula är mycket mer tilltalande.

Imorgon är det House! Klockan nio! Missa inte det!

1 kommentar:

lisa sa...

åh nu har vi håltimme igen BAALLSS.

HOUSE!!

jag vill ha kakor.