tisdag 14 juli 2009

Everything I promised everyone I'd be, well I just aint.

Hallå!

Vi kom allihopa hem från Hultsfred i söndags, men tydligen har ingen haft någon lust att skriva om det! Det var väldigt underbart iaf, jag har egentligen ingen lust att skriva om det heller. Alla förutom Agnes blev smått sjuka och fick ont i halsen! Musiken var magnifik.

Vi på väg.

Jag tappade min mobil! Den är förmodligen mosad av fötter och nergrävd i gegga nu. Jag har köpt ett nytt sim-kort och vi försöker få min gamla mobil att funka, men det lyckas inte.

Imorgon är det premiär för Hary Potter och Halvblodsprinsen!!!!! Jag är alldeles för exalterad med tanke på att jag inte ens gillar filmerna så mycket.

Remember when all I ever posted about was Panic(!) at the Disco? That was fun.

Jag kan inte få ur dom ur huvudet på sista tiden.

Det är bara det att Brendon har den vackraste rösten i världshistorien och om han vill göra "polished pop" så blir jag besviken. (De postade en pyttebit av en demo här).

Och då är det jag som är lite sjuk i huvet, för "polished pop" är vad jag lyssnar mycket på! Jonas Brothers, Demi Lovato. Jag vet inte varför jag inte vill att Panic ska ska göra mer rak popmusik. Jag tycker bara att de är smartare än så. Deras musik har alltid varit intelligent och intressant.

Q: Pete, how do you know if you're in love for real? Like, that it's not just some stupid crush?
Posted by: CheyStumpWentz Jul 10, 2009

A: do you feel it in your heart or your head or your crotch? if its not all three than its probably just a crush.

3 kommentarer:

elin sa...

Jag tyckte inte alls om deras demo :( Jag blev ledsen...dom behöver Ryan..

lisa sa...

Ja, kanske är det så... Men kanske blir Ryan och Jons musik alldeles underbar? Fast de har ju inte Brendons röst... :(

elin sa...

I know..jag har funderat fram och tillbaka så hela tiden men allt jag kan komma fram till är att dom behöver varandra.